یکی از جذاب ترین چیز هایی که سبب میشود ما به یک بازی علاقه مند شویم علاوه بر داستان خود بازی ، پوسته ها و نوع گرافیک بازی است . کالاف دیوتی ، این بازی بسیار محبوب جهانی هم با انتشار اسکین کالاف دیوتی موبایل در هر مرحله سعی در جذب کردن گیمر ها به سوی خود دارد . خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل میتواند به شما کمک کند تا بیش از پیش برای ادامه روند بازی مشتاق باشید و تلاش کنید تا به مراحل بالاتر و دریافت اسکین جذاب تر دست یابید . اسکین ها را به چند صورت میتوان دریافت کرد . خرید از رطق دادن سی پی ، انجام ماموریت و گرفتن اسکین به صورت جایزه و خرید از سایت های معتبر . در ادامه میخواهیم 5 طرح از پر طرفدار ترین اسکین های کالاف دیوتی موبایل را که اخیرا منتشر شده بررسی کنیم با ما همراه باشید .

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

اسکین کالاف دیوتی موبایل چیست ؟

اسکین کالاف دیوتی موبایل یا پوسته بازی ندای وظیفه به تم بازی گفته میشود که در هر فصل میتوانید آن ها را تغیر دهید . تغیر همین پوسته هاست که سبب میشود گیمر ها به ادامه بازی مشتاق شوند . با توجه به تمام موضوعات حول محور بازی کالاف دیوتی پوسته های مختلفی معرفی میشود مثلا پوسته زامبی که مربوط به بتل زامبی میشود یا پوسته های لجندری و سایر موارد . در ادامه بیشتر با اسکین کالاف دیوتی و خرید آن آشنا خواهید شد با ما همراه باشید تا به شما 5 نمونه از بهترن اسکین های کالاف دیوتی موبایل در چند ماه اخیر را معرفی کنیم .

اسکین کالاف دیوتی موبایل چیست ؟

بهترین سایت خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

همانطور که خیلی از شماها هم میدانید در بازی کالاف دیوتی اسکین ها پس از انجام برخی از ماموریت ها قابل دریافت به صورت جایزه است . در برخی موارد هم اگر نتوانید ماموریت ها را انجام دهید با پرداخت سی پی میتوانید اسکین بخرید اما برخی از اوقات اسکین هایی هستند که علاقه دارید برای خود فعالی کنید اما فقط باید آن ها را در ازای پرداخت مبلغی بخرید در این صورت باید به سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت میکنند مانند گیمر پلاس مراجعه کنید و با توجه به این که نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت ایمن دارد میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید .

بهترین سایت خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل ارزان

شاید در مقابل خرید اسلحه ، خرید سی پی و خرید بتل پس و … خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل آن قدر ها هم مهم نباشد . حتی اگر اسکین خود را هم تغیر ندهید باز هم مشکلی در روند بازی برای شما پیش نخواهد آمد اما بدون داشتن سی پی قطعا ادامه بازی بسیار سخت و گاهی نشدنی خواهد بود به همین جهت بیشتر افراد به دنبال خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل ارزان هستند . برای خرید اسکین به قیمت ارزان یا باید سی پی صرف خرید آن کنید یا منتظر آفر هایی باشید که برای خرید گذاشته میشود . البته برخی از سایت های معتبر مانند گیمر پلاس هم هستند که قیمت ارزان تری نسبت به سایر سایت ها دارند .

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل ارزان

چگونه در کالاف دیوتی موبایل اسکین بگیریم ؟

به دست آوردن اسکین در کالاف دیوتی موبایل روش های گوناگونی دارد . یکی از ساده ترین روش ها برای به دست آوردن اسکین کالاف دیوتی موبایل این است که در ازای پرداخت پول از سایت های مختلف اسکین بخرید . یکی دیگر از روش های دریاف اسکین در این است که در ازای پرداخت سی پی های کسب شده در طول بازی اسکین جدید بخرید . روش دیگر که در واقع رایگان هم هست این است که در ازای انجام دادن برخی از ماموریت ها به عنوان جایزه اسکین دریافت کنید .

مثلا برای به دست آوردن اسکین بسیار محبوب Bronze arrow باید مراحل زیر روبه ترتیب انجام بدید :

  1. ۱۵ دقیقه در حالت بتل رویال زنده بمانید.
  2. ۵ دشمن را در حالت بتل رویال توسط اسلحه Nomad- Bug Spray  بکشید.
  3. ۳ بار اسلحه شخصی سازی شده را از داخل جعبه ها بردارید.
  4. ۵ دشمن را با اسلحه اپیک در بتل رویال بکشید.
  5. ۵ دشمن را با اسلحه لجندری بکشین.
  6. ۱۰ دشمن را با هر SMGدر بتل رویال بکشید.
  7. ۸ دشمن را بدون مردن در حالت بتل رویال بکشید.
  8. ۵ دشمن را با اسلحه شخصی سازی شده بکشید.
چگونه در کالاف دیوتی موبایل اسکین بگیریم ؟

بهترین اسکین کالاف دیوتی موبایل

1.اسکین کالاف دیوتی موبایل Outrider Skeleton

اسکین کالاف دیوتی موبایل Outrider Skeleton در واقع یکی از نادر ترین و پر طرفدار ترین و جذاب ترین اسکین هایی است که در این بازی وجود دارد . در واقع شما برای کسب این اسکین فقط اگر خوش شانس باشید به طور شانسی میتوانید آن را کسب کنید در غیر این صورت باید ازای پرداخت مبلغی آن را به طور مستقیم از آن خود کنید . برای کسب این اسکین جذاب و منحصر به فرد و برای این که شانس بیشتری در کسب این اسکین داشته باشید معمولاً می توانید در loot box این اسکین را به دست آورید .

اسکین کالاف دیوتی موبایل Outrider Skeleton

2.اسکین کالاف دیوتی موبایل Magical Eye Knife

اسکین کالاف دیوتی موبایل Magical Eye Knife نیز یکی دیگر از اسکین های بسیار پر طرفدار این بازی است که بازیکنان بسیاری در تلاشند تا بتوانند این اسکین را به دست آورند اما باید بدانید که فقط تعداد کمی از بازیکنان شانس به دست آوردن این اسکین آن هم در لول های بالا و با داشتن امتیازات زیاد دارند . آن دسته از بازیکنانی که سی پی و امتیاز و لول بالایی داشته باشند میتوانند به راحتی این اسکیبن را از آن خود کنند .

اسکین کالاف دیوتی موبایل Magical Eye Knife

3.اسکین کالاف دیوتی موبایل Special Ops 4

میتوان گفت یکی از اسکین هایی که به دست آوردن آن برای برخی از بازیکنان تقریبا نشدنی است همین اسکین کالاف دیوتی موبایل Special Ops 4 است . این اسکین فوق العاده پر طرفدار است اما به راحتی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت . اگر شما هم جزو کسانی هستید که به نسخه های بتا این بازی دسترسی داشتید نسبت به سایر بازیکنان شانس بیشتری برای گرفتن اسکین این بازی دارید اما در غیر این صورت باید بتوانید به مدت طولانی تری در بتل رویال شرکت کنید و بدون مردن شاید میتوانستید این اسکین را دریافت کنید . بهترین پیشنهاد این است که از سایت های خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل این اسکین را بخرید .

اسکین کالاف دیوتی موبایل Special Ops 4

4.اسکین کالاف دیوتی موبایل Dark Shepherd

اسکین کالاف دیوتی موبایل Dark Shepherd در واقع یکی از شخصیت های این بازی جذاب است . مرگ به معنای واقعی کلمه با این اسکین وارد میدان جنگ می‌شود، و عالی به نظر می‌رسد. کسی وجود دارد که از دیدن این پسر، با داس بزرگی در پشتش ، که به سمت دشمنان می‌دود و آماده شلیک است ، نترسد ؟ برای کسانی که شخصیت محبوبشان این پسر مشکی پوش است به دست آوردن این اسکین بسیار مهم است .

اسکین کالاف دیوتی موبایل Dark Shepherd

اسکین جدید کالاف دیوتی موبایل

از روزی که بازی کالاف دیوتی معرفی به بازار و منتشر شد اسکین های جدیدی از این بازی معرفی شد که بتواند سلیقه افراد مختلف از گروه های مختلف سنی و سلیقه دخترانه و پسرانه را در بر بگیرد . در هر سیزن بازی اسکین های جدیدی نیز منتشر میشود که با پشت سر گزاشتن ماموریت های آن سیزن میتوانید این اسکین ها را دریافت کنید . اسکین جدیدی که در ماه گذشته منتشر شد اسکین merc 5 است .

اسکین جدید کالاف دیوتی موبایل
کدام اسکین از سایر اسکین های بازی کالاف دیوتی موبایل جذاب تر است ؟

این که کدام اسکین از سایر اسکین ها جذاب تر است بستگی به این دارد که کدام یک میتواند شما را بیشتر به سمت بازی جذب کند و کدام یک بیشتر به سلیقه شما نزدیک است .

اسکین ها را باید به صورت مستقیم خرید یا پرداخت سی پی ؟

اسکین های کالاف دیوتی بیشتر به صورت جایزه و پس از انجام یک ماموریت به شما داده میشود .برخی از اسکین های آن را هم میتوانید با پرداخت مقداری سی پی خریداری کنید اما برخی از اسکین های ویژه به خصوص انواع لجندری را فقط باید در ازای پرداخت پول بخرید .

خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل تاثیری هم در روند بازی دارد ؟

اسکین بازی کالاف دیوتی موبایل در واقع تاثیری در روند و پیشرفت بازی به طور مستقیم ندارد اما این که سبب میشود ظاهر جذاب و زیباتری در بازی برای شما ایجاد شود ، اشتیاق به ادامه بازی و تلاش برای رد کردن مراحل مختلف را در بازی کننده بیشتر میکند .