NicePng_instagram-circle-logo-png_475136.png

در اینستاگرام ما

جدیدترین و بروزترین آموزش ها جهت پیشرفت کسب و کار خود را ببینید

وبلاگ

جدیدترین مقالات وب سایت را می توانید در لیست زیر مشاهده بفرمایید
تفاوت سی پی و یوسی چیست

تفاوت سی پی و یوسی چیست ؟[بررسی کامل تفاوت ها]

اگر به تازگی به دسته ی گیمر های موبایل اضافه شده اید و اطلاعات چندانی در ارتباط با بازی هایی همچون کالاف دیوتی ، پابجی و…ندارید در ادامه ی این مطلب همراه من باشید تا واحد های پولی این دسته از بازی ها را بررسی بکنیم و به پرسش تفاوت یوسی و سی پی کالاف دیوتی چیست !؟ سی پی خوبه بخرم یا یوسی ؟! پاسخ بدهیم و آن را بررسی بکنیم. امروزه صنعت بازی های موبایل خیلی داغ تر از صنعت بازی های کامپیوتری می باشد و روز به روز شاهد افزایش بازی کنان بازی هایی همچون پابجی و کالاف دیوتی بر روی دستگاه ی تلفن می باشیم.

لازم به ذکر است بازی پابجی موبایل در همین چند روز گذشته مرز 40 میلیون بار دانلود و بازی کالاف دیوتی مرز 14 میلیون بار را از طریق گوگل پلی رد کرده اند که نشان دهنده ی گسترده شدن صنعت بازی های موبایل می باشد . اگر قصد خرید cp کالاف دیوتی موبایل را دارید می توانید آن را از طریق وبسایت گیمر پلاس با قیمتی ارزان نسبت به سایر سایت های دیگر تهیه بکنید.

تفاوت سی پی و یوسی چیست

سی پی و یوسی چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

ابتدا بیایید یکی از متداول ترین پرسش های شما که در ارتباط با تفاوت سی پی و یوسی چیست پاسخ بدهیم . پاسخ این سوال به این پرسش می گردد که کدام شما طرفدار کدام بازی هستید کالاف دیوتی یا پابجی ! چرا که هر کدام از این بازی های پرداخت درون برنامه ای مخصوص به خودشان را دارا می باشند و واحد پولی هرکدام از آن ها متفاوت می باشد. واحد پولی سی پی و یا همان cp متعلق به بازی بسیار محبوب کالاف دیوتی می باشد و شما می توانید با خرید این واحد پولی تفنگ های خود را ارتقاء بدهید و اسکین های جدید را از طریق فروشگاه بازی خریداری بکنید و با آپگرید کردن تفنگ های خود از در زمین جنگ قوی تر ظاهر بشوید.

از طرف دیگران بازی بسیار محبوب پابجی دارای واحد پول مخصوص به خودش می باشد که آن را یوسی (UC) می نامند و اگر شما بخواهید اسکین جدیدی را خریداری بکنید و یا تفنگ هایی که به تازگی بازی عرضه شده است را زودتر از بقیه خریداری بکنید باید از یوسی های بازی پابجی موبایل استفاده بکنید. در ادامه به صورت گسترده تری به بررسی بازی های پابجی و کالاف می پردازیم.

cp مربوط به کدام بازی است ؟

در بالاتر به صورت خلاصه به این پرسش پاسخ دادیم که واحد پولی سی پی مربوط به بازی کالاف دیوتی می باشد و اگر قصد دارید تا آخرین تفنگ ها و اسکین های بازی را داشته باشید باید آن ها را از طریق فروشگاه کالاف دیوتی خریداری بکنید.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

به دلیل تحریم ها ایرانی ها نمی توانند از طریق درگاهای پرداختی بانک های خارجی واحد های پولی بازی کالاف دیوتی را خریداری بکنند و احتیاج به یک واسطه این وسط دارند که این کار را برایشان انجام بدهد. وبسایت گیمر پلاس با داشتن قابلیت واریز آنی cp (سی پی) کالاف دیوتی موبایل در مدت زمان 5 تا 15 دقیقه می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید سی پی در این بازی باشد چرا که هم واریزی آن آنی می باشد و هم قیمت آن نسبت به سایر سایت های دیگر ارزان تر می باشد. تفاوت سی پی و یوسی چیست ؟! در این بخش به بررسی واحد پولی cp پرداختیم و در بخش بعدی به بررسی واحد پول uc می پردازیم.

uc مربوط به کدام بازی است ؟

واحد پولی uc همانطور که در بخش تفاوت سی پی و یوسی چیست ؟! به آن اشاره کردیم متعلق به بازی pubg موبایل می باشد که با استفاده از آن می توانید آخرین آیتم های عرضه شده در بازی که شامل تفنگ و اسکین می باشد از طریق فروشگاه آن خریداری بکنید. در بخش بعدی به شما یکی از راحت ترین راه های موجود برای خرید uc بازی پابجی را معرفی خواهیم کرد که پس از پرداخت وجه و خرید تنها در مدت زمان 5 دقیقه حساب بازی شما را شارژ می کنند.

uc مربوط به کدام بازی است ؟

خرید uc پابجی موبایل

اگر به دنبال این هستید که بتوانید در بتفلید های بازی پابجی قوی تری ظاهر بشوید و قصد آپگرید کردن تفنگ های خود را دارید می توانید به صفحه ی خرید یوسی(uc) پابجی موبایل بروید و نسبت به خرید آن با کمترین قیمت و واریزی آن در مدت زمان 5 تا 15 دقیقه به حساب کاربری بازی شما اقدام بکنید.

تفاوت سی پی و یوسی در نوع بازی است یا کاربرد آن ؟

از دیگر پرسش های متداول شما می شود به این پرسش اشاره کرد که تفاوت سی پی و یوسی در نوع بازی است یا کاربرد آن ها !؟ اگر بخش های بالایی را به دقت مطالعه کرده باشید باید جواب این پرسش را بدانید که تفاوت سی پی و یوسی تنها در نوع بازی می باشد و از لحاظ کاربردی هر دو یک واحد پولی برای پرداخت های درون برنامه ای بازی های پابجی و کالاف دیوتی می باشند.

میتوان از یوسی برای بازی کالاف دیوتی هم استفاده کرد ؟

خیر شما تنها می تواند واحد پولی یوسی را در بازی پابجی موبایل استفاده بکنید و برای بازی کالاف دیوتی باید سی پی کالاف دیوتی را خریداری بکنید.

تفاوت سی پی و یوسی چیست ؟

تنها تفاوت سی پی و یوسی در بازی های آن ها می باشد. واحد پولی سی پی برای کالاف دیوتی است و واحد پولی یوسی برای بازی محبوب پابجی موبایل است.

از کجا میتوان برای بازیهایمان سی پی و یوسی بخریم ؟

اگر قصد خرید سکه برای بازی هایتان را دارید می توانید با قیمتی بسیار ارزان از طریق وبسایت گیمر پلاس خریدتان را ثبت سفارش بکنید تا در زمان زمان کمتر از 15 دقیقه سکه های خریداری شده به حساب کاربری بازی شما واریز بشود.

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر روزی گوشی شما خراب شود و یا به طور کلی اطلاعات آن پاک شود و مجبور به تعویض گوشی باشید ، چگونه میتوانید دوباره به اکانت بازی کالاف دیوتی خود که این همه به پای آن زحمت کشیده اید وارد شوید ؟ باید از ابتدا بازی را شروع کنید ؟ نه قطعا که اینطور نیست . بهترین راه لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن میباشد . اما اکتیویژن چیست ؟ چه کاربردی در این بازی دارد ؟ حتما دیده اید که در هنگام خرید cp کالاف دیوتی موبایل از شما ایمیل متصل به اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی را میخواهند . اما به طور کلی اکانت اکتیویژن چیست و برای چه چیزی کاربرد دارد ؟

اکانت اکتیویژن برای ذخیره سازی اطلاعات بازی شما درون آن کاربرد دارد . اما این که چگونه میتوان آن را ساخت و لینک کردن آن چگونه است را در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل چیست ؟

اکتیویژن یکی از بزرگترین کمپانی هایی است که در زمینه تولید و انتشار بازی های ویدیویی برتر دنیا فعالیت میکند . میتوان گفت مهم ترین بازی که در میان سایر بازی ها اکتیویژن صاحب آی پی آن هاست ، کالاف دیوتی میباشد . گیمر ها و کسانی که تمایل دارند به صورت آنلاین بازی های کمپانی اکتیویژن مانند کالاف دیوتی را انجام دهند باید یک اکانت اکتیویژن داشته باشند تا در صورتی که گوشی شما آسیب دید و یا قصد عوض کردن گوشی خود را داشته باشید اکانت بازی شما از بین نرود . به این اکانت ، اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی میگویند که با لینک کردن کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن تمام اطلاعات بازی در آن ذخیره میشود .

اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل چیست ؟

آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

هر چه قدر که بیشتر در بازی کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید ، این که بتوانید بازی خود را در جایی ذخیره کنید تا زحماتتان هدر نرود مهم تر میشود . پس باید لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن را بلد باشید . در ادامه به ترتیب و کامل مراحل آن را برایتان شرح خواهیم داد با ما همراه باشید .

  1. در گام نخست باید ابتدا وارد بازی شوید و در صفحه اصلی یا همان لابی بازی آیکون چرخ دنده که همان تنظیمات است را انتخاب کنید .
  2. در این مرحله اگر تلفن همراه شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند گزینه Link را انتخاب نموده و اگر IOS میباشد علامت مثبت را انتخاب کنید .
  3. سپس آیکون کالاف دیوتی را انتخاب کرده در این مرحل شما به صفحه ثبت حساب وارد خواهید شد .
  4. اگر اکانت دارید که اطلاعات اکانت را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید در غیر این صورت با لمس دکمه CREATE AN ACCOUNT به صفحه هدف منتقل خواهید شد .
  5. ایمیل و یک پسورد قوی انتخاب کنید و به مرحله بعدی که انتخاب لوکیشین است بروید که میتوانید کشور خودمان یا us را انتخاب کنید .
  6. در گام آخر تیک های چک باکس را زده و بر روی SIGN UP ضربه بزنید . سرانجام به طور خودکار به صفحه بازی باز خواهید گشت و پیغام موفقیت آمیز اتصال اکانت به اکتیوژن را مشاهده خواهید کرد .
آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن چه مزایایی دارد ؟

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن برای کسانی که لول های بالایی در این بازی دارند و سال های زیادی است که در این بازی و برای ارتقائ بازی خود زحمت کشیده اند بسیار مهم است و مزایای بسیار زیادی دارد .

اولین مزایای آن این است که اگر اکانت اکتیویژن نداشته باشید اصلا نمیتوانید نه سی پی بخرید نه اکانت خود را بفروشید و نه اسکین و بتل پس خریداری کنید .

دومین مزیتش این است که تمام اطلاعات بازی به طور کامل بر روی این اکانت ذخیره میشود تا در صورتی که نیاز باشد گوشی موبایل شما تعویض شود و یا اطلاعات گوشی شما پاک شد دسترسی دوباره به بازی برایتان ممکن باشد .

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن چه مزایایی دارد ؟

چطور اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

در این باره باید بگوییم که شما نمیتوانید به طور تمام و کمال اکانت کالاف دیوتی خود را حذف کنید اما راه هایی وجود دارد که بتوانید حداقل اطلاعات شخصی خود را از آن پاک کنید . برای این که اثری از اطلاعات شما بر روی شبکه اطلاعاتی اکتیویژن باقی نماند باید یا اطلاعات خود را تغیر دهید و یا به طور کلی حذف کنید که دیگر قابلیت بازگردانی ندارد . این نکته را هم نباید از یاد ببرید که ممکن است اکتیویژن این حذف شدن شما را قبول نکند .

در ابتدا وارد اکانت اکتیویژن خود شوید و روی پروفایل خود کلیک کنید . سپس وارد بخش Preferences بشوید . در انتهای صفحه، بخش کوچکی به نام  Deactivate Activision Account and Call of Duty: Modern Warfare Game Data  وجود دارد . در انتهای صفحه وارد بخش Privacy & Data Protection شوید و آن جا بر روی دکمه Submit a New Request کلیک کنید .

کشور خود را انتخاب کنید. اگر ایران درون گزینه ها نیست، کشوری که سرور VPN شما به آن متصل هست را انتخاب کنید. بعد روی گزینه Proceed to Privacy and Data Protection Portal بزنید. زیر بخش select a request type گزینه قرمز رنگی به نام Delete my Personal Information (Right to Erasure) وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

در این قسمت از شما می پرسند اطلاعات کدام اکانت شما پاک شود . شما باید اکانت Activision کال اف دیوتی را انتخاب نمایید، سپس ایمیل و پسوردتان را بنویسید . در نهایت پنجره ای باز می شود که به شما هشدار می دهد تمامی اطلاعاتتان به طور دائمی حذف می شوند . روی Delete my Personal Information بزنید .با زدن این گزینه درخواست حذف اطلاعات شما از طریق اکانت Activision به این شرکت ارسال می شود. اگر درخواست شما را قبول کنند، از طریق ایمیل مطلع می شوید.

چطور اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به اکتیویژن فقط برای ذخیره کردن بازی کاربرد دارد ؟

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن هم برای ذخیره بازی به طور کامل همراه با اسلحه ها و سی پی های ذخیره شده در بازی شماست و هم برای این که بتوانید در صورت لزوم از سایت هایی مانند گیمر پلاس سی پی و بتل پس خریداری کنید . علاوه بر آن اگر روزی تصمیم بگیرید که اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را که لول بالایی هم دارد بفروشید بدون داشتن اطلاعات بازی بر روی اکانت اکتیویژن این کار امکان پذیر نیست . ساخت اکانت اکتیویژن و گرفتن اکتیویژن آیدی هم که رایگان است پس چه بهتر که از همان ابتدای بازی یک اکانت اکتیویژن برای خود بسازید و آن را به بازی متصل کنید .

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به اکتیویژن فقط برای ذخیره کردن بازی کاربرد دارد ؟
اکتیویژن آیدی رایگان است یا پولی ؟

ساخت اکانت اکتیویژن کاملا رایگان است و بدون هیچ هزینه ای میتوانید این کار را انجام دهید و اکانت کالاف دیوتی خود را در آن ذخیره کنید .

cp های از پیش خریداری شده هم بر روی اکانت اکتیویژن ذخیره میشوند ؟

تمام اطلاعات اکانت کالاف دیوتی شما بر روی اکتیویژن ذخیره میشود و سی پی های شما هم نیز به همراه آن ذخیره خواهد شد . در واقع اکانت اکتیویژن به عنوان یک پشتیبان برای زمانی است که گوشی شما آسیب ببیند و یا بخواهید موبایل خود را تعویض کنید .

اگر هنگام لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به اکتیویژن ارور رخ داد باید چه کنیم ؟

در ابتدا دقت کنید که پیش از انجام مراحل فیلتر شکن شما روشن باشد و سپس اقدام به اتصال کنید اگر باز هم ارور رخ داد باید با یک جیمیل جدید تلاش کنید اتصال را انجام دهید .

بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل

بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل پس از خرید cp چه علتی دارد ؟

بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل چه دلایلی میتواند داشته باشد ؟ این اتفاق تا به حال برای شما هم پیش آمده است ؟ برای رفع آن چه کرده اید ؟ ممکن است این اتفاق به علت خرید cp کالاف دیوتی موبایل باشد ؟ کالاف دیوتی موبایل ، این بازی محبوب و پر مخاطب این روز ها بی شاز میلیون ها کاربر دارد و به علت محبوبیت این بازی و برای عادلانه بودن هر چه بیشتر شرایط بازی برای همه کاربران ، یک تیم ناظر دارد که با اجرای قوانین سخت در جهت عادلانه بودن آن تلاش میکنند و اگر کاربران این قوانین را رعایت نکنند اکانت آن ها به سرعت بن میشود . اما واقعا کدام موارد در بازی سبب میشود که اکانت شما بن شود ؟ چگونه میتوان این بن شدن را رفع کرد ؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ تمام پرسش های خود را بیابید .

بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل

علل بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل چه میتواند باشد ؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که سبب بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل شما میشود . استفاده از برنامه های چیت رایگان ، استفاده از کد های تقلب در بازی ، استفاده از ربات های نشانه گیر ، خرید سی پی و تغیر آی پی میتواند از مهم ترین دلایلی باشد که سبب بن شدن اکانت شما شود . در ادامه به طور کامل کار هایی که ممکن است سبب بن شدن اکانت کالاف شما شود را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید .

علل بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل چه میتواند باشد ؟

1.خرید cp و خرج کردن بلافاصله آن

همانطور که پیش از این هم گفته بودیم خرید cp کالاف دیوتی موبایل را برای پیشرفت و بالا رفتن در بازی خیلی از گیمر ها انجام میدهند . اما مشکلی که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید از اکانت گیم خود خارج شوید ، شخصی که میخواهد حساب شما را شارژ کند وارد شود ، فروشنده خارج شود و شما دوباره وارد شوید . تا این مرحله خود چندین خطا رخ داده است . اولین خطا خروج از اکانت با یک آیپی مشخص و سپس ورود مجدد با آیپی جدید و سپس خروج آی پی جدید و برگشت با آی پی جدید . همچنین ورود و خروج مکرر خود نوعی تخلف است . واریز مقدار زیاد سی پی به بازی نیز بک مرحله شک بر انگیز است که میتواند سبب بن شدن اکانت شما شود .

در نهایت امر خرج کردن سی پی واریز شده به حساب شما بلافاصله پس از خرید تیر خلاصی به این مجموعه تخلف هاست و احتمال بن شدن اکانت شما را تا حد زیادی بالا میبرد .

خرید cp و خرج کردن بلافاصله آن

2.استفاده از برنامه های چیت رایگان

استفاده از برنامه های چیت رایگان و غیر استاندارد که کاربران زیادی از آن ها ممکن است استفاده کنند یکی از مهم ترین دلایلی است که میتواند اکانت شما را برای همیشه و یا به مدت تقریبا طولانی بن کند . ربات های نشانه گیر ، استفاده از کد های تقلب و … این چیت ها هستند که نرم افزار های آنتی چیت ساخته شده توسط سازندگان بازی کالاف دیوتی به سرعت این چیت ها را شناسایی میکنند و سبب بن شدن اکانت شما میشود .

استفاده از برنامه های چیت رایگان

3.استفاده از ربات های نشانه گیر

یکی از دلایلی که سبب بن شدن اکانت کالاف دیوتی خواهد شد این است که از ربات ها و به خصوص ربات نشانه گیر استفاده کنید . ربات های نشانه گیر انواعی از ربات های بازی کالاف دیوتی موبایل است که به راحتی بر روی گوشی شما نصب میشود و بعد از آن دیگر نیازی نیست که شما با دشمنان مبارزه کنید و ربات به طور خودکار این کار را انجام خواهد داد . استفاده از این ربات ها به سرعت توسط کمپانی اکتیویژن شناسایی میشود و اکانت شما بن خواهد شد .

استفاده از ربات های نشانه گیر

4.انجام دادن یک کار تکراری به مدت طولانی

برخی زمان ها ممکن است که دسترسی به یک بخش حال به دلیل یک باگ داخلی یا اشکال در سرور ها بسته باشد و اگر برای وارد شدن به آن مدام پشت سر هم تلاش کنید با ارور تایم اوت مواجه میشوید که برای مدت زمانی اکانت شما را بن خواهد کرد . در بازی کالاف دیوتی انجام دادن یک کار تکراری به مدت طولانی خطا محسوب شده و سبب بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل شما خواهد شد .

انجام دادن یک کار تکراری به مدت طولانی

چگونه از بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل جلوگیری کنیم ؟

برای این که از بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود جلوگیری کنید فقط کافیست قوانین این بازی را بدانید و کاری انجام ندهید که خلاف قوانین بازی کالاف دیوتی موبایل باشد . یکی از مهم ترین چیز هایی که باید به آن دقت کنید و بازی کالاف دیوتی هم به شدت به این مورد حساس است تغیر آی پی است . همچنین وارد شدن مکرر و پشت سر هم به برنامه و استفاده از ربات های مختلف در بازی سبب میشود اکانت شما بن شود . کالاف دیوتی موبایل بیش از ملیون ها کاربر در سرتاسر دنیا دارد و همین مسئله سبب شده تا شرکت سازنده آن تصمیمات سرسختانه ای را در زمینه رعایت قوانین آن اجرا کند .

چگونه از بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل جلوگیری کنیم ؟

علت بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل پس از خرید cp

برای خرید cp کالاف دیوتی در ابتدا باید به سایت هایی مانند گیمر پلاس که سی پی برای فروش دارند سفارش خود را دهید . اما موضوعی که در این رابطه وجود دارد این است که در زمان خرید cp آیپی کسانی که این سی پی را برای شما خریداری میکنند با آی پی شما زمانی که میخواهید به بازی وارد شوید متفاوت است و زمانی که سی پی برای شما خریداری شد شما با آی پی خود وارد بازی میشوید که خود این تغیر آیپی در مدت کوتاه یک نوع تخلف محسوب میشود و اگر هم که شما به سرعت پس از این اتفاق سی پی های خود را خرج کنید نیز به سرعت اکانتتان بن خواهد شد .

علت بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل پس از خرید cp

برای رفع بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل باید چه کنیم ؟

کمپانی اکتیویژن برای جلوگیری از تقلب در طول بازی از برنامه های آنتی چیت بسیار خوبی استفاده میکند تا بازی به طور کاملا عادلانه و منصفانه باشد . اما اگر کوچکترین ایجاد خطایی را حس کند بدون شک اکانت شما را مسدود خواهد کرد . اما برخی از اوقات هوش مصنوعی این بازی به دلایل اشتباهی اکانت شما را مسدود میکنند و یا برای اولین بار این اتفاق رخ داده باشد میتوانید با ایجاد یک درخواست برای رفع بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود اقدام کنید .

چرا اکانت کالاف دیوتی موبایل بن میشود ؟

یکی از اصلی ترین دلایل بن شدن میتواند استفاده از برنامه های چیت رایگان باشد و دلیل دیگر نیز خرید سی پی و بلافاصله خرج کردن آن . یکی دیگر از دلایل هم میتواند مربوط به انجام دادن یک کار تکراری برای مدت طولانی باشد .

اکانت کالاف دیوتی ما برای مدت کوتاهی بن میشود یا برای همیشه؟

بسته به این که به چه دلیلی اکانت شما بن شده باشد ممکن است چند روز ، چند ماه و یا برای همیشه اکانت از دسترس شما خارج باشد .

چگونه میتوان از بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل بعد از خرید سی پی جلوگیری کرد ؟

تنها راهی که میتوان از بن شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل پس از خرید سی پی جلوگیری کرد این است که دقیقا پس از خرید این سی پی ها را خرج نکنید و خرج کردن آن را حداقل به 12 تا 24 ساعت بعد منتقل کنید .

ده نکته برای حرفه‌ای شدن در Call of Duty Mobile

به یک ورژن بسیار متفاوت از بخش Blackout خوش آمدید. بازی Call of Duty: Mobile دارای نقشه مخصوص خود برای بخش بتل رویال بوده، و شما برای تبدیل شدن به تنها بازمانده در این بخش باید تغییرات اساسی در سبک بازی خود ایجاد کنید. توانایی‌های تیر‌اندازی حرفه‌ای، که در سایر بخش‌های رقابتی بدست آورده‌اید، مطمئنا در این بخش نیز به هنگام درگیر با دشمنان به کار شما خواهند آمد، اما برای موفقیت در بتل رویال باید موارد بسیار بیشتری را در نظر داشته باشد.

با بدست آوردن تجربه‌های بسیار در بخش Blackout، ما نکات و ترفند‌های ساده زیر را برای موفقیت در نسخه تغییر یافته و موبایلی این بخش برای شما آماده کرده‌ایم. از آنجایی که این یک بازی موبایلی بوده، طبیعتا نیازی نیست که در کنار سایر اعضای تیم خود مانده یا با آن‌ها ارتباط صوتی داشته باشید. شما همچنین با بات‌های بسیاری مبارزه خواهید کرد که افزایش رتبه شما را کمی آسان‌تر خواهد نمود. نکات اساسی برای رسیدن به پیروزی در این بتل رویال زنده ماندن تا آخرین بخش بازی، بدست آوردن بهترین تجهیزات و شکست دادن رقبای خود در حلقه پایانی است.

ما همگی به اندازه کافی با روند کلی بازی‌های سبک بتل رویال آشنایی داریم، پس بگذارید به بررسی جزییات Call of Duty: Mobile بپردازیم. در ادامه می‌توانید ۷ نکته برای بقا و پیروزی در بخش بتل رویال این عنوان را مطالعه کنید.

۱. در بخش بتل رویال حالت دوربین را به سوم شخص تغییر دهید

دوربین اول شخص محدوده دید شما را بسیار کوچک خواهد کرد. این مورد کاملا مشخص بوده و این نوع دوربین کاملا اختیاری نیز می‌باشد. حتی در صورت استفاده از دوربین سوم شخص نیز شما همچنان می‌توانید موقع شلیک کردن به حالت اول شخص بروید، پس برای دیدن گوشه و کنار دیوارها، بالای فنس‌ها و تپه‌ها ما این حالت را به شما توصیه می‌کنیم. نگذارید دیگران شما را غافلگیر کنند. به استفاده از دوربین سوم شخص عادت کنید. زیرا باقی بازیکنان نیز از این دوربین استفاده خواهند نمود.

۲. هلیکوپترها هم می‌توانند یک نعمت باشند و هم یک نفرین

برای بهتر شدن در بتل رویال شما احتمالا باید نحوه پرواز کردن با یک هلیکوپتر را یاد بگیرید. استفاده از آن مطمئنا به تمرین زیادی نیاز دارد، اما این تله مرگ پرنده، می‌تواند شما را به راحتی به دورترین بخش‌های نقشه ببرد. یادگیری و استفاده از یک هلیکوپتر می‌تواند کمک بسیار زیادی به تیم شما برساند، هرچند استفاده از آن اجباری نیست – زیرا یک خلبان بد که وسط میدان نبرد فرود آمده و شما را در معرض خطر قرار می‌دهد، از نداشتن یک هلیکوپتر به مراتب بدتر است.

راهنمای سوار شدن هلیکوپتر

ما توصیه می‌کنیم در نقشه نقاطی که در آنجا هلیکوپترها ظاهر می‌شوند را به یاد بسپارید. به عنوان رهبر گروه، تیم خود را به مکانی که می‌دانید در آنجا هلیکوپتر وجود داشته راهنمایی کرده و آن هلیکوپتر را از آن خود کنید. پس از آن می‌توانید به تنهایی (یا همراه با سایر اعضای تیمتان) به راحتی در نقشه جابجا شوید. به یاد داشته باشید که هلیکوپترها می‌توانند راه خوبی برای نابود کردن تمام اعضای تیمتان به صورت یکجا باشند، با این وجود استفاده درست از آن‌ها می‌تواند برتری را در میدان نبرد از آن شما کند. به نظر ما که هلیکوپترها ارزش ریسک کردن دارند. فقط در خلبانی آن‌ها تبهر پیدا کرده و با خلبان‌های بد همراه نشوید.

۳. به دنبال تجهیزات فرود آمده در نقشه بوده و به مناطق پر لوت بروید

بهترین تجهیزات موجود در بازی درون جعبه‌های فرود آمده از آسمان مخفی شده‌اند. شما می‌توانید لباس و سلاح‌های افسانه‌ای را درون این جعبه‌ها پیدا کرده، و اگر یک هلیکوپتر داشته باشید، می‌توانید سریعا خود را به مکان فرود آن‌ها رسانده و قبل از آنکه بقیه آن‌ها را غارت کنند، لوت‌های موجود در این جعبه‌ها را بدست آورید. رسیدن به این جعبه‌ها به صورت تیمی نیز می‌تواند کمک حال شما باشد، زیرا در این حالت هنگام بررسی جعبه‌ها و گرفتن آیتم‌های موجود در آن‌ها، یکی از اعضای تیم می‌تواند وظیفه نگهبانی را برعهده گرفته و مراقب دشمنان موجود در آن منطقه باشد.

راهنمای قدم به قدم و جامع بازی Cube Escape: The Caveخواندن
گرفتن این جعبه‌ها از ریسک زیادی برخوردار بوده اما در صورت موفقیت پاداش بسیار خوبی نیز برای شما به همراه دارد – درست مثل فرود آمدن در مناطق پر لوت به هنگام شروع مسابقه در بخش بتل رویال. بازی‌های بتل رویال بر روی موبایل برای بازی کردن در فواصل زمانی کوتاه طراحی شده‌اند. به نظر ما بهتر است در ابتدای بازی همراه با تیم خود به دنبال بهترین لوت‌ها بروید. شاید فرود آمدن در یک منطقه بی‌ارزش با یک یا دو اسلحه بد باعث شود شما مدت زمان بیشتری زنده بمانید، اما در این حالت بازی برای شما خسته کننده خواهد بود.

۴. حواستان به هم تیمی‌هایتان باشد اما زیادی به آن‌ها نزدیک نشوید
اگر هم‌ تیمی‌های شما از میکروفون استفاده نمی‌کنند، یا راه ارتباطی با آن‌ها نداشته و از بازی کردن با غریبه‌ها راضی هستید، شما هنوز هم می‌توانید به آخرین بازمانده در بخش بتل رویال تبدیل شوید. مهمترین نکته در این بخش حمایت کردن از یکدیگر می‌باشد. اگر دیدید یکی از هم‌ تیمی‌های شما آسیب دیده و در حال مردن است، با هلیکوپتر سریعا خود را به او رسانده و زنده‌اش کنید. اگر او در یک منطقه باز و وسیع تیر خورده است، نارنجک دودزایی بر روی او انداخته، سپس او را درمان کنید.

حتی اگر در بازی کشته شدید، باز بد نیست که در بازی مانده و عملکرد هم تیمی‌های خود را مشاهده نمایید. لازم نیست حتما بازی کردن آن‌ها را نگاه کنید. می‌توانید دوربین را بر روی یکی از هم تیمی‌های خود قرار داده سپس به کار دیگری مشغول شوید یا اصلا تلویزیون تماشا کنید. همراه شدن و نگاه کردن ادامه بازی هم تیمی‌های شما در رتبه‌ای که در انتهای بازی می‌گیرید اثر مثبت خواهد گذاشت. پس اگر نگران از دست دادن رتبه‌تان هستید، مشاهده بازی هم تیمی‌هایتان می‌تواند ایده خوبی باشد.